مقالات

فایرپیت چیست؟

فایرپیت چیست

فایرپیت چیست؟

فایرپیت که آن را با عنوان آتشدان نیز میشناسند نوعی شومینه است که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد. اگر از این آتشدان ها در فضاهای باز مثل باغ و حیاط خانه استفاده کنید میتوانید زیبایی بسیاری به محیط ببخشید. این تجهیزات در فصول سرد سال نیز میتوانند بسیار سودمند عمل کرده و گرمای زیادی را در محیط ایجاد کنند.

استفاده از این تجهیزات میتواند تجربیات خوشایندی را برای شما و اطرافیانتان رقم بزند. با استفاده از این محصولات میتوانید فضاهای خارج از منزلتان را نیز به مکان هایی دلنشین تبدیل کنید.

میز صندلی چدن

آتشدان دارای گریل

مزایای استفاده از فایر پیت

ایجاد فضای دنج

اگر تمایل دارید پس از غروب آفتاب یا در شب با اعضای خانواده خود دور هم جمع شوید استفاده از این تجهیزات گزینه مناسبی برای شما است. این محصولات میتوانند یک فضای زیبا و دنج را برای شما ایجاد کنند.

روشن کردن شب

استفاده از این آتشدان ها علاوه بر افزایش زیبایی محیط، گرما و نوری را نیز در فضا ایجاد میکنند. این تجهیزات درخشش گرم و بینظیری را به فضا میبخشند.

قابل استفاده در طول سال

استفاده از این آتشدان ها به فصل خاصی محدود نمیشود و شما میتوانید در طول سال از آن ها بهره ببرید. این آتشدان ها انتخاب مناسبی برای جشن ها، تولدها و شب سال تحویل می باشند.

ایجاد آرامش

زمان غروب خورشید چیزی آرامش بخش تر از تماشای شعله های آتش نیست. مشاهده آتش می تواند آرامش بسیاری را در شما ایجاد کند.

آتشدان

آتشدان

راهنمای خرید فایرپیت

نکات مهمی هستند که در زمان خرید آتشدان باید به آن ها توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر میشوند:

سبک طراحی

این تجهیزات در طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند. بهتر است طرحی را انتخاب کنید که با فضای دکوراسیون حیاط یا باغ شما متناسب باشد. بهتر است یک مکان مناسب را برای قرار دادن آتشدان پیدا کنید. انتخاب مکان میتواند کمک زیادی به انتخاب طرح این تجهیزات کند. مدلی که خریداری میکنید باید با فضای مورد نظر همخوانی داشته باشد.

 

آتشدان مربع ارشیا

آتشدان

اندازه

این محصولات در اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند که شما میتوانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید نوع مناسب آن ها را انتخاب کنید. قطر و ارتفاع این محصولات نیز میتواند به محیطی که قرار است از آن ها استفاده کنید ربط داشته باشند. لازم به ذکر است که عمق آتشدان میتواند بر گرمایی که از آن ساطع میگردد تاثیر داشته باشد.

قابل حمل یا دائمی بودن

قابل حمل بودن این تجهیزات نیز از دیگر نکاتی است که باید در زمان خرید در نظر بگیرید. اگر قصد استفاده از این آتشدان ها را به صورت ثابت و همیشگی دارید از مدل های دائمی این آتشدان ها استفاده کنید. اگر جزء افرادی هستید که مکان ثابتی ندارند و قرار است از این محصولات در مکان های مختلفی استفاده کنند بهتر است نوع قابل حمل آن ها را انتخاب کنید.

آتشدان

مواد اولیه

این تجهیزات از متریال مختلفی مانند فلز، سنگ، بتن و … ساخته میشوند. بهتر است جنسی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگ بودن با محیط اطراف در برابر شرایط آب و هوایی نیز مقاوم باشد.  هر یک از مواد اولیه ای که برای ساخت این آتشدان ها به کار میروند مزایا و معایب خاص خود را دارند.

نوع سوخت

فایرپیت ها با سوخت های مختلفی کار می کنند.به عنوان مثال مدل هایی که از چوب به عنوان سوخت استفاده می کنند آلودگی های زیست محیطی ایجاد خواهند کرد. نمونه هایی که از پروپان و گاز طبیعی استفاده میکنند ایجاد دود نمی کنند و روشن و خاموش کردن آن ها نیز ساده تر است.

قیمت فایر پیت

قیمت این تجهیزات به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

برند تولید کننده

جنس

نوع سوخت

استانداردهای ساخت

میزان کارایی

آپشن های ارائه شده

برای خرید فایرپیت در انواع مختلف با قیمت های رقابتی کافیست با ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *